Jednoduché tipy pre nákup vianočných firemných darčekov

Dovolenkové obdobie je hneď za rohom. Pre väčšinu podnikateľov je to tiež ideálny čas roka, aby svojim partnerom, klientom a zamestnancom ukázali vďačnosť zaslaním firemných darčekov.  Bohužiaľ, je smutné vidieť, koľko majiteľov podnikov skončí s poskytnutím úplne zbytočných a irelevantných darov, ktoré skončia len v košy.

Aby sme zaistili, že vaše firemné darčeky v tomto roku nebudú nechané bez povšimnutia a nevyužité, tu je niekoľko užitočných tipov na nájdenie darov, ktoré budú mnohé roky poctené.    

Vyberte niečo užitočné a personalizujte to

Najlepšími darmi sú tie, ktoré ľudia budú a môžu používať po celý rok, ako sú pohodlné perá, estetické stolové kalendáre alebo kompaktné baterky. Držte sa ďalej od tých novostných darčekov alebo lacných kancelárskych potrieb, ktoré sú jednoducho kruté, alebo sa zlomia ešte pred koncom roka.

Pri hľadaní firemných darov, ktoré sú užitočné, môžete tiež využiť šancu a zahrnúť názov svojej firmy do darov, ktoré odovzdáte. Väčšina ľudí nebude mať žiadne problémy so značkovými alebo personalizovanými darmi, pokiaľ ich budete udržiavať v taktite a stále poskytujete hodnotu prijímateľovi. Na koncy koncov, nič neprekoná personalizované dary, takže by ste to mohli využiť aj vo svoj prospech.   

Okrem toho, namiesto toho aby šiel niekto do nákupu darčekov pre všetkých ľudí zahrnutých do vášho zoznamu kontaktov, môžete tiež dať svoje vlastné produkty alebo služby ako dary. To vás bude stáť ešte menej a zároveň to môže fungovať ako skvelý marketing pre vaše podnikanie ako celku.      

Šíriť radosť alebo darovať

Ak budete dávať firemné darčeky veľkej kancelárii, môžete tiež zvážiť niečo, čo bude prínosom pre všetkých zamestnancov a nielen pre vedúcich pracovníkov alebo vlastníkov podniku. Dovolenková sezóna je obdobím dávania, takže môžete šíriť lásku a radosť všetkým rovnako ako len môžete.

YouTube video

Medzitým, ak nemáte žiadnu službu alebo produkt, ktorý môžu používať vaši obchodní partneri alebo ich vlastní zamestnanci, môžete v ich mene vykonať charitatívny dar. To vytvára dobrú vôľu pre vašu spoločnosť a poskytuje vašim obchodným partnerom efektívny marketing zadarmo.    

 Neprechádzajte hranice

Je dôležité myslieť na posielanie pohľadníc a firemných darov, ako to naozaj je – stratégia marketingu. Tieto gestá uznania musia byť vždy jednoduché, úprimné, taktné a premyslené, bez toho, aby poškodili vašu značku ako iné marketingové kampane.   

Samozrejme, každý miluje kolačiky a všetky tieto chutné darčeky ako darčeky na dovolenku. Ale existuje vážny problém, ak všetci vaši obchodní partneri skončia s prijímaním darčekových košov naplnených sladkým občerstvením. To nie je len nezdravé,ale môže mať vplyv aj na produktivitu kancelárií, akonáhle každý spadne z cukru. Vyberte si zdravé alternatívy, ako  čo sú ovocné košíky. Týmto spôsobom môžete udržiavať svojich partnerov aby boli šťastný a zdravý.

Bez ohľadu na to, aká je vaša stratégia dovolenky, darovanie firemných darov všetkým vašim cenným partnerom je najlepším spôsobom, ako im ukázať vaše ocenenie za obchod a lojalitu počas celého roka.

Články z rovnakej kategórie: