V štúdii z roku 2016 sa skúmala účinnosť používania značkových lúp. Zistilo sa, že mnohí ľudia majú tendenciu uchovávať reklamné predmety v priemere 8 mesiacov, čo môže predĺžiť životnosť vášho darčeka oveľa viac ako iné marketingové taktiky, ako je e-mailový marketing alebo PPC reklamy.
Skutočná doba uchovávania produktu však vždy závisí od konkrétneho produktu. Spotrebitelia napríklad zvyčajne používajú dáždniky až 14 mesiacov, zatiaľ čo klobúky sa často používajú len 7 mesiacov.
Tá istá štúdia tiež odhalila, že títo spotrebitelia sa zvyčajne stávajú cennými ambasádormi značky, pričom viac ako polovica spotrebiteľov po tom, čo prestane používať svoje výrobky, ich odovzdá ďalším ľuďom.
Štúdia zistila, že reklamný tovar rozširuje povedomie o značke, pričom odhalila, že väčšina spotrebiteľov si zapamätá značky, ktoré im dajú klobúk alebo tričko. Na druhej strane sa v inej štúdii zistilo, že väčšina príjemcov reklamných darčekov si zapamätá meno inzerenta produktu, iní s ním obchodujú a niektorým sa predmety jednoducho páčia, čo je ďalší dôkaz toho, že reklamné predmety fungujú.
Obsah:
Krátka história reklamných predmetov
Pamätné gombíky boli vôbec prvými známymi propagačnými predmetmi Spojených štátov, ktorých vznik sa datuje do roku 1789, keď bol zvolený George Washington.
Hoci sa organizovaný priemysel vytvoril až v neskoršej časti 19. storočia, na začiatku 19. storočia sa ako propagačné predmety v mnohých prípadoch používali drevené špeciality, pravítka a kalendáre.
Jasper Meek, tlačiar z Coshoctonu v Ohiu, sa považuje za pôvodcu tohto odvetvia. Bol to on, kto presvedčil miestny obchod s obuvou, aby zásoboval miestne školy značkovými taškami na knihy s logom vytlačeným na dizajne. Jasper spolu s miestnym konkurentom Henry Beach čoskoro začali predávať značkové reklamné predmety, ako sú kalendáre, vejáre a tašky na mramor.
Obľúbené typy reklamných predmetov
Existuje takmer nekonečný zoznam výrobkov, ktoré by sa mohli označiť logom alebo názvom spoločnosti na propagačné účely. Hoci existujú bežnejšie a obľúbenejšie predmety, ako sú perá, hrnčeky, podložky pod myš a tričká, pri rozhodovaní o značke je priestor aj na kreativitu. Tu je niekoľko ďalších produktov, ktoré možno použiť na propagáciu vašej spoločnosti alebo značky.
Nádoby na pitie
Ideálne na použitie v interiéri alebo exteriéri, poháre, hrnčeky, sklenené výrobky a šálky sú ideálne príručné propagačné nástroje.
Lepiace poznámky a denníky
Každý si rád robí poznámky, tak prečo nezabezpečiť, aby vaši zákazníci mali svoje poznámky pri sebe a zároveň mali vašu spoločnosť na očiach?